شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم علت نارسایی کلیه سوزش سردل و نفخ معده

آیا می توانم علت نارسایی کلیه سوزش سردل و نفخ معده

می تواند نارسایی کلیه سوزش سر دل علت و معده نارسایی BloatingKidney ها اختلال سیستمیک است که می تواند شامل اندام ها و سیستم ها در کلیه body.Can شکست باعث سوزش سر دل و نفخ معده است؟

آیا می توانم علت سوزش سردل نارسایی کلیه؟

سوزش معده احساس دردناک در سینه یا گلو می باشد. این اتفاق می افتد زمانی که اسید معده شما بک آپ به زمان esophagus.Over رفلکس اسید معده شما می توانید esophagus.Therefore صدمه بزند، مهم است که به نگه داشتن سوزش یا همان ترش کردن معده مشکلی تحت کنترل است.

کلیه شکست ما معمولا با مسئله سوزش سر دل همراه نیست. مگر در مواردی که چند نارسایی کلیه و نارسایی چند ارگان زخم استرس علت در stomach.If کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال، سطوح بالایی از سموم و مواد زائد خواهد در body.If ساخت تا سموم و مواد زائد را به دستگاه گوارش را وارد کنید، می تواند باعث تهوع شود ، استفراغ و حتی زخم معده است. سوزش معده ممکن است نشانه ای از زخم معده است.

آیا می توانم نارسایی کلیه علت نفخ معده؟

نفخ معده می تواند نشانه ای از failure.One کلیه از توابع مهم کلیه است برای فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.However، کلیه های بیمار می مایع اضافی از body.If، در برابر معده از بین بردن اشکال فشار اضافی، آن را به باعث نفخ معده.

علاوه بر این، نفخ معده و سوزش سر دل ممکن است مربوط به نارسایی کلیه به خودی خود، اما با توجه به بیماریهای معده دیگر مانند gastritis.Therefore است، مهم این است برای پیدا کردن علت ابتدا.

اگر شما هیچ ایده ای در مورد علل شرایط خود را؟ چت با دکتر آنلاین ما برای توصیه های حرفه ای تر.

برای درمان سوزش سر دل و نفخ معده در نارسایی کلیه

بعضی از داروها می توانند مورد استفاده قرار گیرد برای از بین بردن این conditions.However، به عنوان علت اساسی این شرایط عبارتند از کاهش عملکرد کلیوی، بیماران باید درمان برای درمان کلیه به عنوان یک کل است. اگر کلیه ها بهتر می تواند کار کند، سوزش سر دل و نفخ معده را به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.